شهر بورس

شهر بورس

تحلیل تکنیکال سهام های بورس اوراق و بهادار و تشکیل سبدسهام ارزنده

منوي اصلي


راههای ارتباطی

/telegram.me/farhadg1363

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 9210
تعداد مطالب : 240
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->


شاخص کل

برای تحلیل شاخص ابتدا از تایم هفتگی در مقیاس لگاریتم چرخه های زمانی را بررسی میکنیم



در تصویر بالا چرخه های زمانی نقاطی را که نسبت به زمان واکنش داده با دایره مشخص کردم.تقریبا انتها و ابتدای موج بوده و طبق شکل سیکل زمانی کامل شده.در اسیلاتورها RSI بعد از واگرایی مثبت زیر 30 به بالا حرکت کرده و در پولبک به نقطه ای رسیده که قبلا چند بار بهش واکنش داده.در AO  هم واگرایی مثبت داریم.

و اما شاخص کل را در همین تایم هفتگی در مقیاس حسابی با چنگال آندروز نیز یه بررسی داشته باشیم



با استفاده از این ابزار قدرتمند نیز میتوان دید شاخص بر روی حمایت کف چنگال قرار داره

حال بعد از دید کلی از نمودار به تایم روزانه میریم و موج نزولی جاری را به دقت بررسی میکنیم



در این تصویر نیز شاخص حمایت میانه کانال نزولی بلند مدت را به همراه مدین لاین چنگال و باند پایینی بولینگر داره که این نقطه با فیبوی 78.6% نیز هم پوشانی داره.با توجه به این حمایتها و حمایت خط روند در RSI  و موقعیت بیش فروش استوکاستیک این 2موج کوچک انتهای نمودار را جزیی از روند جدید از موج 5بزرگتر تصور میکنم و موج 4 را در نقطه 61500 واحد با بازگشایی پالایشگاهی ها قبل از عید تمام شده باید تلقی کرد

در بررسی یکی از شاخص های جدیدی که سازمان بورس ارائه داده فقط از لحاظ فیبو یک بررسی اجمالی داریم

شاخص قیمت و بازده در تایم ساعتی



در این تصویر نیز واکنشهای شاخص را بترتیب در 23.6 و 50 و 61.8 درصد مشاهده میکنید.اکنون به 78.6 درصد رسیده که به این ناحیه نیز واکنش داده
نتیجه گیری که از این همه نقاشی میشه داشت اینه که اصلاح شاخص در انتهای خودش از لحاظ زمان و قیمت رسیده و کف قبلی به احتمال قوی لمس نخواهد شد و شاهد برگشت از همین حوالی هستیم و با خروج از این کانال و عبور از سقف قبلی رالی های قیمتی را شاهد خواهیم بود.



پر سود باشید.   فرهاد


نظرات شما عزیزان:

ye doost
ساعت20:51---23 ارديبهشت 1394
من با خیالت لحظه هامو دوره کردم

فرقی نداره اینکه باشی یا نباشی

می بینمت با اینکه دنیامون یکی نیس

می بوسمت حتی اگه اینجا نباشی



دنیای من رویای لمس خنده هاته

دنیای من این خونه و تنهائیاشه

حتی اگه احساستو از من بگیری

لج کردم این دنیا فقط مال تو باشه !!



می ترسی از آینده و با بغض می گی

فردای ما جایی برای ما نداره

چشمامو میدوزم بهت با خنده میگم

«دنیا که با دیوونه ها دعوا نداره»



تو سهم دستای کسی جز من نمیشی

حتی اگه آیندتون آماده باشه

می جنگمو می گیرمت از دست تقدیر

دنیا اگه دنبال تو افتاده باشه .

تولدت مبارک با یه ماه و دو روز تاخیر...

21 فروردین 31 ساله شدنت مبارک

عکست عوض شده.. مبارکه
پاسخ:ممنون


امیر حسین
ساعت0:16---20 ارديبهشت 1394
سلام فرهاد جان.ممنون از تحلیلت
بازار امروز خیلی خراب بود.بنظرت بازار کی بهتر میشه؟
پاسخ:سلام امیدوارم تو همین هفته بازار برگرده تا زمانی که کف قبلی زده نشه تحلیل معتبره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فرهاد تاريخ: پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shahrebours.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com